Inici / Psicologia escolar / Presentació

PRESENTACIÓ

Sèpal es va iniciar en serveis d’avaluació psicopedagògica l’any 1989. Aquesta llarga experiència ens ha permès comptar avui en dia amb un sòlid catàleg de proves d’avaluació, barems extensos (més de 30.000 alumnes) i actualitzats any rere any, sistemes d’avaluació, d’interpretació de les dades i de presentació de resultats molt desenvolupats i, sobretot, un gran coneixement del sector i de les seves necessitats que constitueix un valor que els nostres clients constaten en la posada en marxa i realització de les nostres actuacions.

Els nostres clients confien en nosaltres perquè:

  • Disposen d'informació fiable, creïble i útil.
  • Obtenen valuosa informació psicopedagògica dels seus alumnes.
  • Objectiven l’avaluació diagnòstica, posant-la en mans d’experts independents i de reconegut prestigi.
  • Reben servei, assessorament i respostes a les seves necessitats.

En què ens basem per poder-vos proporcionar informació fiable de cada alumne/a avaluat/da:

  • En els instruments: no utilitzem les proves tal i com es comercialitzen en el mercat de tests sinó que les adaptem a la nostra població o en creem de noves, seguint els més estrictes criteris psicomètrics per a la seva validació.
  • Barems actualitzats: amb més de 30.000 alumnes avaluats disposem de barems que s’actualitzen cada curs i que proporcionen un nivell de comparació estandarditzat, fiable i útil.
  • Sistemes d’interpretació: la interpretació dels resultats es fonamenta sobre estudis científics i treballs empírics, s’alimenta de bases de dades actualitzades (en el cas de les professions i estudis) i utilitza un nivell de llenguatge adaptat per a cada tipus de receptor.
  • Rigorós control dels processos: tots els serveis estan gestionats d’acord amb els seus processos i s’ajusten al seu pla de qualitat corresponent, d’acord amb la norma ISO 9001:2008.

Com ens assegurem que la informació serà interpretada i utilitzada correctament:

  • A més de la informació descriptiva, aportem consells i orientacions.
  • Segons el receptor (professors o tutors, equips psicopedagògics, famílies) adaptem diferents formats i continguts de presentació dels resultats.
  • Assessorem i formem equips de tutors i psicopedagògics en la utilització i aplicació pràctica de la informació generada perquè pugui ser utilitzada tant en l’atenció individualitzada com en la gestió de l’aula i la relació amb les famílies.
Organigrama Organigrama

El nostre compromís: aportar solucions senzilles a problemes complexos