Inici / Sèpal / Qualitat

QUALITAT

Des de l’any 2003, Sèpal compta amb la certificació en gestió de qualitat, emesa per Bureau Veritas amb nombre de registre ES017289

DECLARACIÓ DE POLÍTICA DE QUALITAT

QUALITAT ÉS

  • Validar els processos
    Els serveis compten amb els plans de qualitat propis que asseguren, mitjançant procediments de validació, la seva fiabilitat i refutabilitat.
  • Detectar oportunitats de millora
    Actitud fortament integrada en la cultura de l’empresa i que es tradueix en una constant implementació de millores en els procediments, amb l’objectiu de millorar la satisfacció dels nostres clients i la nostra productivitat.
  • Escoltar els clients
    Els clients representen el nostre estímul i la nostra principal orientació per continuar avançant i oferir una millora contínua dels nostres serveis.

 

INDICADORS DE LA SATISFACCIÓ DELS CLIENTS

INDICADORS DE LA SATISFACCIÓ DELS CLIENTS


Dades addicionals

  • Significat dels indicadors
  • Utilitat: es refereix al profit que el client ha pogut treure al coneixement o servei aportat per Sèpal.
  • Encert: referit a la fortalesa predictiva de les informacions proporcionades per Sèpal, un cop s’han pogut contrastar amb observacions en situacions reals.
  • Servei: satisfacció, en general, relativa a l’atenció rebuda, la rapidesa de resposta i l’adaptació de Sèpal a les necessitats del client.
  • Valors atribuïts a Sèpal
  • Coneixement
    Servei
    Solucions

El nostre compromís: aconseguir la vostra confiança i satisfacció